کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9182 | مشاهده و دانلود: 739151947 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/22 | اعضاء: 316602 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با آیفون خود به حفظ گونه وال‌ها کمک کنید

سیستم عاملiOS همانطور که برای کاربران خود دارای مزایا و منافع بسیاری است در همین حال می‌تواند زندگی وال‌ها را هم نجات دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مقامات مسئول تخمین می‌زنند که تنها ۵۳۰ تا ۵۵۰ وال در جهان و در اقیانوس اطلس شمالی باقی مانده است و این حیوانات دوست داشتنی عظیم‌الجثه در حال انقراض هستند. آنهایی نیز که باقی مانده‌اند در معرض خطر برخورد مرگبار با کشتی‌ها هستند.
بنابر گزارش‌ها بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۷ بیش از یک سوم از نهنگ‌هایی که از میان رفتند بر اثر برخورد با کشتی‌های بزرگ مانند کشتی کروز و یا سایر کشتی‌های تجاری بزرگ کشته شده‌اند. البته کشتی‌ها در هنگام مشاهده گله نهنگ‌ها می‌توانند مسیر خود را کمی تغییر دهند و یا با کم کردن سرعت به آنان اجازه عبور دهند.
در واقع مشکل اینجاست که نهنگ‌ها همیشه از فاصله مناسب و به موقع تشخیص داده نمی‌شوند اما خب حالا با استفاده از دستگاه‌های مجهز به سیستم عاملiOS می‌توان به نجات این گونه از حیات وحش نیز امیدوار بود.


یک برنامه رایگان به نام Whale Alert که توسط EarthNC توسعه یافته است با استفاده از ره‌یاب ماهواره‌ای و فن‌آوری های دیگر و جمع‌آوری آخرین اطلاعات در مورد جنبش گله‌های وال در اقیانوس اطلس شمالی می‌تواند به کشتی‌ها و کاربران آنان در مورد رفت‌وآمد نهنگ‌ها هشدار داده و اطلاع‌رسانی کند.
پاتریک رامپیج مدیر صندوق بین‌المللی رفاه حیوانات! در بندر ماساچوست معتقد است که اپل با کمک آی‌پدهای مجهز به این نرم‌افزار کمک خواهد کرد تا در قرن ۲۱ امیدوار به پیداکردن و حفظ وال‌ها باشیم.
برنامه هشدار وال یک برنامه خوب با کارکرد ساده برای حفظ وال‌ها از برخورد مرگبار با کشتی‌هاست اما خوب که فکر می‌کنم از این می‌ترسم که ممکن است این برنامه به وسیله شکارچیان وال نیز در پیدا کردن محل تجمع این حیوانات مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. امان از فناوری!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8486 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: Farnet.ir تاریخ خبر: 1391/01/20 تعداد مشاهده: 2335
سافت گذر